Ett kort inlägg

Igår var vi på bvc. Stora stora Dennis väger nu 4845g och är 58cm lång! Vi hade ju övat på "läxan" som vi fick sist gång, att han skulle le. Om dagarna ler han mest hela tiden men under de 30minuterna vi var där log han inte EN ENDA gång.. Han är allt bra vrong.. Stön pelle. Ha ha.

Idag vaknade jag vid sju och gick upp för att surfa lite. D vaknade vid åtta. Vi gick till öppna förskolan med Lina och Ilean. D somnade inte i vagnen på väg dit men jag lyckades få honom att somna vid två efter att han käkat. MEN så skrek en unge för fulla muggar precis bredvid hans vagn i typ 15minuter och då vaknade han tillslut. Sen var det omöjligt att få honom att somna om.. Han sov kanske i 5 minuter i vagnen hem, sen typ 20 minuter här hemma. E gick en promenad med honom och då somnade han, men direkt han kom innanför dörren vaknade han igen. Han är FORTFARANDE vaken och klockan är nu nio! Stackarn måste ju vara svintrött. Vi tror han har ont i magen igen då han inte bajsat sen i måndags. Men så här har han aldrig varit innan.. Han är så busig för han somnar direkt på armen då man tar upp honom, sen vaknar han när man lägger honom i sängen och ligger och hånler åt oss.. Oj oj jag kommer få krupp om han inte sover på hela natten..
Men annars har dagen varit bra ;-) he he
Nej nu har jag inte tid att skriva mera, måste avlasta E med Dennis nattning lite.. Önska mig lycka till!!!
Natti natti, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: moster hon i långed vettu

KUL ATT LÄSA ATT DENNIS MÅR BRA OCH VÄXER SÅ DET KNAKAR. JA HAN ÄR KLOK HAN,VI LER JU INTE HELLER NÄR VI BESÖKER VÅRDCENTRALER. SÅ DET ÄR HELT NORMALT HI HI / PIRJO

2007-11-23 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0