vecka 25+0

Ja då var man inne i vecka 26! Nu är det "bara" 106 dagar till beräknad förlossnig.. Hmm.. Väldigt länge alltså, men tiden hit har gått fort så de ska nog flyta på fint till slutet av oktober.

I morse vaknade jag vid 04 för jag kunde inte sova. E hade lagt sig på soffan då han är såå sjuk och inte vill smitta eller störa mig. Hi Hi killar när de är sjuka är ju som om hela världen snart går under.. stackarn.
Jag somnade om sen vid halv sex och vaknade vid halv elva! Man är ju van vid att vakna till strålande solsken och värme, men fy vilket hemskt väder det är nu.. Vill tillbaka till Hvar! Det har varit en helt underbar semster, och redan efter ett dygn i Sverige är man trött på regnet..

Veckan utomlands var alltså kanon med god mat, värme, kortspel och mys med E. Kändes skönt att spendera en helv vecka, bara vi två. Det är ovant att inte komma hem brun som en pannkaka men det var så fruktansvärt varmt så vi klarade inte av att ligga vid playan hela dagarna. En dag hyrde vi en egen "veranda" där man slappade gött på de sköna solstolarna under parasollet med en kypare "stand by". Vattnet var runt 28 grader varmt men otroligt salt. Men det var bra skönt att ligga med magen i vädret och flyta runt!

I morgon ska vi på 3d ultraljud och få reda på könet på bebben. Hade först tänkt att skriva det här men en del släktingar är så gammalmodiga att de inte vill veta könet innan. Men en bild eller två ska ni väl få se.

Om en vecka fyller jag år också, wheeii hela 23! Mycket att fira. Ha ha nej de blir nog bara mor och syster som kommer ner på en fika.

Nej nu får man vika klart hela högen med tvätt, alltid lättare att slänga all packning i tvättkorgen än vika in det oanvända i garderoben :-)

Ha de gött!


Våran "egna" lilla veranda


Lilla jag i Split dagen innan vecka 26.

Kommentarer
Postat av: Henny

Hejsan! Jasså du blev nyfiken. Jag har ju inte blivir "riktig" moster. Det är Andreas syster som fått en liten Tindra. Mysigt värre! Men jag är oxå nyfiken. Hur gick 3d ultraljudet. Var det en buspojk eller? ha det toppen! Kram

2007-07-09 @ 16:22:44
Postat av: cia

Så söt å rund ;)

2007-07-13 @ 22:16:17
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0