Om inte så mycket :-)

Igår var vi på BVC igen. Han vägde hela 5,6kg. Duktig pojk, även växt en centimeter på längden till 60cm och en runt huvudet. Jag frågade om Dennis fontanell då den är väldigt liten, som en fingerspets ungefär. Den ska INTE växa ihop så tidigt då får man operera, och det är vi abslout inte sugna på.. Så ni får gärna hålla tummarna att den inte går ihop mera för då blir det först röntgen och sedan om den inte ser bra ut lägger de ett stort snitt på huvudet som ett S, och sätter små små fjädrar emellan skallbenen så att hjärnan ska få plats att växa åt rätt håll. Så går det så långt blir jag galen!! Men nu tänker vi inte mer på det!

När vi kom hem från bvc hade jag fått en paket avi så det var bara att åka till posten. Det var paketet från Maria i USA! Det var jätte coola kläder. Alla med märke.. SÅ D kommer bli en liten märkes snobb, men tydligen jätte billigt med märkeskläder i USA jämfört med här i Sverige!
image183
Så söt, men mössan var lite liten. Nu får jag byta kläder på honom var tredje timme på julafton.. :-)

image184
image185
image186
Var även ett par svarta nike sockar, men de satt på hans fötter vid fototillfället ;-)

Hade bestämt med Lina att gå till öf idag, men så ringde min chef från fabriken och undrade om jag ville komma och käka deras julbord idag vid elva. Och de ville jag ju såklart! De hade bytts ut typ 6 pers på skiftet sen jag slutade.. Kommer väl inte vara någon som jag känner kvar när jag börjar jobba igen! Jag fick även en stor låda med massa gott i! Snällt att de tänker på mig som är hemma om dagarna..

Efter att man käkat så mycket så man nästan sprack åkte vi hem till Lina och Ilean. Hon ska gifta sig till sommaren så jag erbjöd mig att hjälpa till med lite planering, som inbjudningskort. Ska bli så roligt! Om jag känner min "man" rätt lär jag inte få ett bröllop med 100gäster..

Jag är väldigt trött idag, gick upp halv sju för att det skulle komma några el-nissar för att inspektera lägenheten innan vi flyttar, men tror ni att de kom någon?! Jag som skulle kunna sovit till tio..

Jag har även ringt in mitt första trafik tips till mixmegapol/radio city idag. De läste upp de sen också, hi hi vilken duktig och uppmärksam trafikant man är! Men det tog 40minuter hem från Kallebäck vilket brukar ta runt 10-15 minuter annars.. Så man hade tid att ringa ett litet samtal i de lååååååååångsamma köerna..

Nu åkte E en sväng till bowlinghallen, han undrade om han skulle ta med D men han sover ju så då kan man blogga i lugn och ro.
image187
Så söt i Ileans overall som han lånat. Hans overaller är alla för små nu, sen har han två jätte stora som kommer passa nästa vinter..

Man ska visst aldrig be sin sambo att städa undan lite.. Han slängde nämligen tidningen som Dennis och Ilean var med i.. Sen att han inte la den i våran återvinnings låda utan i soppåsen som han redan slängt gjorde inte saken bättre. Men men så kan det visst gå ibland..

Kommer inte på så mycket att blogga om men lägger in lite bilder i stället.

image188
Lite stor badrock, men den funkar ;-)

image189
image190
Han börjar bli så lik E nu. Men när kommer det blonda lockiga håret!? Hoppas hoppas han får Es hår, istället för mitt råttfärgade spikraka..

image191
Så snygg friss va? Ser ut som att man rakat bort allt hår som en cirkel på huvudet och sparat allt i nacken! Väldigt söt body också!

image192
image193
Hej svej så länge!

Kommentarer
Postat av: fadern

vilken söt son vi har =)

2007-12-20 @ 08:22:41
Postat av: Evelina

God jul i stugan! Hur är det? Konstigt att det snart är jul, tycker ja iaf..! Är du hemma i långed nåt? Hade vart kul o hitta på nåt!
Ha en bra jul! Kramar

2007-12-21 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0