Lusselelle lusselelle..

D sov bara i 40 minuter efter han somnat vid halv sju. Han var hungrig igen halv åtta så det var bara att mata. Men sen somnade han inte om förrän vid nio. Men då la vi oss alla tre. Så ni kan ju fatta att jag blev väldigt förvånad när E gick till jobbet i morse och D inte hade vaknat än! Jag var tvungen att kolla så larmet var på, och det var de! Så det var bara att somna om, så skönt!
MEN jag blev brutalt väckt av dörrklockan 06:15. Jag undrade vem fasen det var som ringde på så tidigt och som aldrig gick sin väg! Så det var bara att vira in sig i täcket och gå upp i mörkret. Och utanför stod mor och far, med glitter i håret och sjäng en liten trulledutt. Ha ha galningar! De hade med sig varm choklad, lussebullar ocg pepparkakor doppade i choklad. Mums mums! D vaknade och undrade vad det var för ståhej i tvrummet. Han fick käk av morfar medans vi såg på lucia morgon på tvåan. Mysigt mysigt! Mor skulle till uddevalla och handla de sista julklapparna så de tog bara en "liten" omväg ;-) De åkte igen vid halv nio.

image166
image167
 
Då slappade jag och D i soffan och nu sover han igen. Han gick alltså 11 timmar utan mat och sov i 9,5timme. Helt sjukt, tänk om han gör det till en vana.. Då kommer jag bli en om möjligt ännu lyckligare mamma ;-)

Men nu ska jag passa på att göra mig iordning och städa lite. Ska möta Lina lite före ett för promenad till öf. Ha en jätte mysig Lucia!

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Jadu vet dem är ju inte riktiga på nått ställe.. :D

2007-12-13 @ 15:40:54
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: faster margona

hej på dej vad har du gjort med dina föräldrar vilken tid for dom hemifrån för att komma så tidigt o lussa o väcka er? Vad haar Dennis för storlek på sina kläder idag eftersom han har växt så bra som han har gjort det sista hoppas på att få se er allihop under julhelgen när ni är hemma här

2007-12-14 @ 23:41:00
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/11757631

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0