Hallå hallå

Nu har man packat klart för allt man ska ha med sig till Långed. Så nu varvar jag ner med ca 12cl Baileys ;-) Sen bär det av till svärfars hus för julklapps utdelning, sen till svärmor. SEN ska vi tillbaka hit och packa in alla sakerna i bilen, hur det nu ska få plats.. Alla Dennis saker som nu är: Vagnen, babysittern, badbaljan, en fullproppad skötväska och en helt full flyttkartongn med kläder, blöjor osv. Sen har jag en fullproppad resväska, E har en full bag, två påsar julklappar som jag visst har inhandlat efter att mor tog med alla de andra hemhem, en påse med alla mat jag fick från santa maria och en stor choklad ask PLUS 10 flak öl.. Hur ska allt detta få plats i bilen.. Tur at han har en SUV.. Den lär väl dra 5 liter milen, ha ha.
Nej nu ska jag sminka mig, om det går att sminka över mina "juleksem" som jag kallar dem..
Ni får lite bilder på D i dagens outfit:
image203
image204
image205
Söt va? Fast som vanligt inte en så glad fotomodell.. Nu ska vi åka, hej svej!

Kommentarer
Postat av: fadern

hade varit roligt att se några bilder av sonen från julfirandet ;)

2007-12-27 @ 06:29:33
Postat av: fadern

nu vill jag starta ett upprop...!
uppdatera nu eller så slutar vi läsa....½ :P

2007-12-31 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0