Ett snabbt inlägg

Vad tycker ni om min nya design då? Gjort den helt själv, med kanske lite hjälp från E.. :-)

Idag har iaf D varit jätte snäll, lite grinig nu i kväll. Han vill inte sova och de är kanske inte så konstigt då han sov från 16-19 idag igen.

Han var jätte snäll på öppna förskolan i angered idag, mammorna tyckte jag hade en väluppfostrad son. ha ha om dom nu kan bli uppfostrade vid så låg ålder.. Tror inte det, men D tycker om när hans mamma får beröm ;-)

Men nu ska jag lägga mig och läsa, man blir lite trött när man är uppe med tuppen, (tuppen=Dennis) varje morgon.
bye bye!

Kommentarer
Postat av: kusin johanna

Jaa din dsign blev super fin!!=)

2007-12-12 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0