Ännu mera lussefirande

Vi gick till Öf vid halv ett. Det var ganska många barn där, inte så många som jag trodde men en del ändå. Runt två kom ett luciatåg från dagiset bredvid. De var så söta! Som alltid var det någon som var ledsen och en som syntes mycket mer än alla andra. Undrar varför det alltid är så? :-) Sen efter det var det fika med lussebulle och pepparkaka. Vi tjötade en stund och han även med att mata våra små. D var faktiskt duktig idag. Det brukar vara så att våra pojkar är snälla varannan gång, men idag var båda snälla och söta i sina tomte dresser! D har sovit väldigt mycket idag, så jag kan inte tänka mig att han sover 9 timmar i natt igen, men man får ta tillvara på de gångerna det händer!
På väg hem blev vi hungriga så vi stannade på kinan. Synd att de hade ett erbjudande om en tre rätters.. ;-) Så det blev skagentoast till förrätt, sedan kungsflundrafilé med kokt potatis och sist en friterad banan med glass.. Jag blev dock så mätt så jag orkade inte efterrätten.. Men ett glas vin fick jag i mig ;-)
Vi skulle egentligen tillbaka hit och baka lite, men vi tar det i morgon i stället. Det blir så sent fort nu för tiden ;-)

Nu ska vi bara slappa men försöka hålla D vaken en stund så han kan sova i natt. Bjuder på lite bilder på den sötaste nissen i stan!

image168
image169
image170
image171
image172

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Naw vad söt han är.. :) Saknar er! ;D

2007-12-13 @ 19:54:20
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Kusin Johanna

Tack så mycket för det fina julkortet!!=)

2007-12-14 @ 18:34:26
Postat av: Faster Azra

Puttinutti !

2008-01-08 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0