Slottskogen


D matar ankorna med pappa och farmor


coolingen i mitten. han gav bort nappen tillslut, han blir så nappfixerad när han är sjuk, men jag har bestämt att han ska sluta med den innan han fyller två. när han är helt frisk har han den bara när han sover, och då oftast bara i handen. så kan man lika gärna ta bort den! e håller inte riktigt med "men det är ju så gulligt" hmm.. det är nog mest för att han vill ha den som en tystare..


inne på barnens zoo sprang han runt och tittade och klappade på djuren. inte ett dugg rädd, och han är så försiktig, duktig pojk!



åååhh kolla en helikopter, mycket mer intressant än djuren..


piiiiip piiiip säger fåglarna.


När vi stod och matade massa olika ankor och sedan vände oss om höll jag helt ärligt på att skita på mig, där stod en AS STOR påfågel!! Den kom närmare och närmare och började äta bulle ur Es hand, ahh! Lite scary måste jag säga.. Ha ha jag är inte rädd för djur, tycker mer att det är äckligt.

T.ex. så VÄGRADE jag klappa dessa stora bästar till grisar. Vidrigt! Dennis och farmor klappade dock mer än gärna.



Nej inte äta maskros..


Ja vad säger man, vem ser värst ut? Dennis var måttligt road över sin paparazzi morsa tillslut, vände bort huvudet varje gång och sa neeej neeej!

Hottie ;)


Detta tycker jag liknar en paparai bild av Angelina Jolie när hon skyndar iväg med något av sina hundra unger, vet inte varför jag tycker det men :)

På väg hem mötte vi galningarna som sprang göteborgs varvet.. Det ska jag dock aldrig i livet springa, på sin höjd kan jag springa vårruste nästa år. :)

Dagen var alltså mer än skön! Vaknade och min onda hals var inte öm längre. Måste varit vodkalimen jag drack i går. Men hostan sitter fortfarande i och jag är inte helt hundra i kroppen. Skönt med en vilodag till innan skolan drar igång igen.

Nu ska jag skriva bakgrunden på vårat projektarbete och har samtidigt på musikskiten på tvn. E roar sig med att byta kanal till det landet som sjunger, när sverige sjöng hade vi på bosnisk tv och de sa att malenas klänning kostade 400000 svenska kronor, de kan väl inte stämma? :)

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0