.........

Dennis var väldigt ledsen igår hos dagmamman.. Sen var han snorig och trött när vi kom hem. Så han fick stanna hemma idag, han hade ingen feber, inte mycket iaf, bara 37,6 och de är inte mycket. Men lika bra att han fick stanna hemma så det inte blir värre! snälla syster kom hit i morse vid nio, jag stack till skolan och det skulle bara ta någon timme.. Jag kom hem lite för sex!!! Helst sjukt, vi skrev klart vårat andra arbete, blev närmare 60 sidor, sextio!! Fatta va mycket! Jag är såååååå trött på plugget nu, speciellt på gruppmedlemmar (medlem) som bara glider, kommer sent och går tidigt, "råkar" glömma det som hon skrivit hemma, det filerna hon har med kan inte öppnas osv osv, men nu är skiten gjord!! "bara" redovisning, opponering och tenta kvar...

Jag HATAR att komma hem så sent, man får inte träffa pojken nästan något innan han ska sova. Idag fick han dock vara uppe till halv åtta och han fick både kaka och en godis av sin mamma med dåligt samvete. Han är så sur på mig den här veckan, han är inte van att jag är borta så långa dagar, speciellt inte att pappa kommer hem före mig! Dock var han mycket gladare idag, tror jag det, när bästisen moster passat hela dagen.

Hon drog förövrigt hem direkt jag kom, hon skulle med sju tåget till långed. Hon har fått sommarjobb och det är så skönt för henne, glad för hennes skull! Har pratat med många som inte fått något jobb i sommar, de vet inte riktigt hur de ska lösa allt pga de.

I morgon skall jag och e käka på Fond, syster skulle ju passa, men nu drog hon. Fick ringa snälla svärmor som ställde upp. Men hon ska upp tidigt på lördag och jobba så hon ville inte komma hem altför sent. Då ställde snälla Lenny upp! Så han ska avlösa svärmor vid halv nio. Han är nervös, stackarn. Men dennis sover ju sen länge då :) (skulle dock inte förvåna mig om Dennis vaknar bara för att jävlas, ha ha)

Nu ska jag bara slappa någon timme i soffan framför AIK-Brajjen, SKÖNT!!!

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Kul att du hittat mig.. hoppas allt är bra och att D mår bättre. :)

2009-05-28 @ 21:37:30
URL: http://backhall.wordpress.com
Postat av: Maria

Sag till Lenny att jag fixade det! Inklusive 3 bajsblojor!!!!!!! kram kram

2009-05-29 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0