Skönt

Idag hade resultatet på vinkunskap tentan kommit. Klarade den, men stör mig på att jag bara fick G. Var helt säker på att jag skulle ha typ alla rätt! Men men man kan inte vara bäst jämt :) Vid tio ät det dags att börja plugga på nästa.. Jag och min projektkompis lämnade in vårat arbete förra veckan, de skulla lämnas in senast idag. Vi fick en hel jä**a a4 sida med ändringar vi skulle göra. Helt plötsligt blev läraren mega petig! Så nu ska vi sitta i skolan i morgon och skriva klart det.. Suck, vore skönt att bara ha tentaplugget att koncentrera sig på! Vi ska ju redovisa skiten sen också... Ja ja sluta vara så negativ nu, jag klarade ju iaf första tentan..

Nu ska jag städa toaletten, kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0