När katten är borta dansar råttan på bordet..

Jag=råttan, E=katten :)
Vet inte hur mycket cash jag gjort åt denna vecka.. Måste ha  E här hemma som kan stoppa mig! Idag spontanköpte jag en ny vagn tillexempel.. Såg korten på Systers blogg då hon och Dennis var ute och gick. Ds ben hängde ju lååångt utanför vagnen.. pinsamt.. Så idag köpte jag den här

Nice va? Den fick plats perfekt i bilen, mycket smalare än de andra jag haft. Detta blir nog tyvärr Dennis sista vagn.. Denna är så stor så han kan ha den tills han slutar åka..  Sorgligt..  Snygg, bekväm och rimlig är den i alla fall. Får ta en test tur senare i eftermiddag. Nu ska jag göra rent den andra, flera stycken är redan intresserade och jag la ut den för inte alls många timmar sedan, skönt! Henny, du vill inte köpa en snygg skötväska äckligt billigt ;)

Nu ska jag busa lite och hoppas på att han vill sova snart, jag måste vila!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är inte riktigt riktig ibland :-) men snygg var den!! Kram

2009-03-20 @ 15:11:27
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: Henny

Fin vagn du inhandlat, man skulle ju nästan kunna tro att du gillar att köpa vagnar ;) Skönt att få sålt de gamla i alla fall. Har köpt en skötväska, men vad är det för någon du har.. kan ju kolla i alla fall. Vet inte om jag är riktigt nöjd med den jag köpt. När i Påsk kommer du? Måste ses för en fika. Stora kramar

2009-03-23 @ 07:47:54
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0