lite pics


Super nannyns teknik, naughty step? Nej nej han går och sätter sig där och dinglar med benen med jämna mellanrum.. Knäppjök..


Dennis tvilling syster? Nej, D i egen hög person med mammas linne och en asful "natur napp" i käften!



Stor idé att han har en spjälsäng.. Vaggan skulle passa honom än. Han ligger alltid så här!


Fast man kan ju sova såhär med!



Observera, HÄLFTEN av alla hans leksaker.. Inte så många som jag köpt dock, jag lägger pengar på kläder hellre.. Vågar inte ens lägga upp en bild på hans garderob..


Ja vad ska man säga? hanv miner när man tar kort är ju för roliga. Men det hade varit kul att ha några kort a naturelle..


Va, gräddkola?! Till mig?? I LÖÖÖÖVE YOU morsan!!

Kommentarer
Postat av: Henny

Vilken sötnos! Allt bra med er?? Kram

2009-02-05 @ 19:20:01
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken mysis! Krama honom från mig! Kram till dig med såklart!

2009-02-06 @ 10:30:42
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0