Vilken härlig dag, lalalala lalalalalalala

Om man vaknar till detta fina vädret spelar det ingen roll att jag vaknade före sju.. Kunde inte somna om och har sovit väldigt dåligt i natt. D vaknade alldeles nyss, på strålande humör! Jag är väl nervös för redovisningen. Att man ALDRIG lär sig.. Hatar att stå framför folk och snacka, vedervärdigt! Ska i vart fall lära mig all text utantill, ska man väl göra en redovising kan man iaf försöka göra den bäst av alla.. Den är inte förren på måndag så jag får väl gå med magvärk tills dess.. Tentan har jag börjat plugga till, blir mycket plugg i kväll/natt och i morgon.

I helgas köpte jag en "soldräkt" till Dennis. Förra året hade han en tröja och schorts. Så i år köpte jag en hel dräkt, eller med korta armar och ben. Skit söt. Provade den häromdagen när han badat. Han ville INTE ta av sig den! SKönt att gå runt naken i det materielet kan jag tänka mig. Jag fick tillslut kämpa av den så han fick en blöja under. Sen ville han sova i den. Men si de fick han inte. Han skulle ha svettats som en galning.. 

Söt va? :) 

Idag lämnar jag Dennis klockan elva. Halv tolv ska vi gå igenom grupparbetet, förstår inte varför då det är helt klart, men men. Sen klockan ett ska vi ha vin och matprovning. Vilket vin passar till vilka smaker? Det blir även provsmak av olika teer, kaffe och choklad. Mums, idag blir en skön dag! Segt att sluta klockan 16 dock..! Då hinner man ingenting sen, men ska försöka hinna till träningen i fall vi inte åker och storhandlar. Den som lever får se. Nu ska jag se om min snygga pojk (han är hur fräck som helst i sina nya kläder) vill ha lite frulle!

Ps. Berättade jag om träningen i förrgår? Coreball, en timme fokus på mage, rygg och lår med hjälp av en stor pilatesboll. Det var helt sjukt, men ack så roligt och jag har mega mega träningsvärk i benen!!)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0