Torsdag

Idag började jag halv nio och lämnde D tio minuter tidigare. Jag sprang till vagnen och kom precis på en. Den fick SÅKLART ett litet stopp vid backaplan á fem minuter. Jag fick rusa till lektionssalen (som såklart är det huset längst bort på pedagogen) och kom 30 sekunder innan läraren öppnade munnen, bra jobbat! Men hade lite blodsmak i munnen ett tag efter att ha stressat och kutat så!

Slutade halv elva, shoppade lite träningskläder och nya skor till D. Tänkte köpa ett pa lacoste till grabben men de hade snörning, det orkar jag inte med. Så det blev ett par jätte fina pax med kardborre i stället.

Invigning av grillen idag! Han är grym på att grilla min man! Skönt med så fint väder, speciellt då D ÄLSKAR att vara ute. Han är nog ute oftare än de flesta barn skulle jag tro, trots att han käkar penicillin för öroninflammation. Ska hämta ny medicin till honom i morgon, denna höll tydligen inte i tio dagar.

I morgon ska vi, om det är lika fint väder, åka in till stans finaste lekpark och träffa Carolina och Ilean. Vi har inte setts på säkert tre månader!! Har inte Dennis varit sjuk så har Ilean eller hans mor varit det, sen hade jag tentor, begravning osv osv.

I morgon kommer min kära mor på besök över helgen, alltid lika uppskattat. :) Svärmor fyller även år i morgon så vi tar oss nog en tur dit.

Nu ska jag upp och lägga mig bredvid min sambo, han är trött idag. Vi såg på bosniens fotbollsmatch igår och E brukar ALDRIG vara uppe så länge! Den slutade vid 23 igår har jag för mig.
Bilder kommer i morgon, alldeles för trött i armarna för att lyfta upp väskan och ta fram usb:n... ;)

Frulle: Modifast kaffe
Lunch: Liten bit asgod hemmagjort köttfärspaj
Middag: Grillat kött av okänt ursprung (tror det var entricote, skulle ta upp oxfile ur frysen men det var det inte) 1 grillad tomat och 1 grillad paprika.
Kvällsmat: Lite cocopops med mjölk (var tvungen att ta det sista i paketet, i morgon är det allbran eller havre ringar som gäller)

Motion:
30min spinning
30min core

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0