Ganska arg

Jag är så arg och frustrerad på Dennis barnomsorg så jag vet inte vad jag ska göra. Mår dåligt över att behöva lämna honom på det stället, även om det bara är ca15h i veckan. Nu ska jag inte skriva mer om det, vill inte säga för mycket. Skall i alla fall ha ett samtal med dagbarnvårdarna i morgon, vare sig de vill eller inte.

Idag har varit en underbar dag! Stålande solsken och VARMT! Hela stan var full i folk som satt på uteserveringar och längs väggarna på husen. Man blir på bättre humör, det måste jag säga!
Ingen träningsvärk efter gårdagens pass, hur det nu är möjligt? Har nog gått av mig den i dag, kanske?

På föreläsningen hade vi återigen provning. Denna gång av grappa (fy fan va vidrigt!), vodka, rom, fruktdestillat och calvados. Både calvadosen, den mörka rommen och fruktdestillatet var riktigt goda! Svalde dock inget, förutom rommen.. Hade man druckit allt hade man fått i sig 20cl 40% sprit innan lunch.. Så där va? Lätt att jag hade blivit lite snurrig :)

Bowling träningen idag gick super, fattatde äntligen vad det är jag gör och inte gör. Många strikes idag!

Nu ska jag renskriva mina anteckningar. Hej svej!

Dagens motion:
60 min stadsvandring
20 min power walk
75 min bowling träning

(ok, får väl skriva matdagbok också då.. )
Frulle: 1 påse kaffe madifast
Lunch: Thai Soppa (1% fett) 2 olivbröd, grönt the
Middag: 1 Gorby med gurka
Kvällsmat: Ett äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0