BVC kontroll och coreball pas

Jag måste bara säga att coreball är det bästa passet jag någonsin gått på. Herregud va roigt det är, och svinjobbigt! Men timmen bara flyger iväg. Synd att den är så tidigt på tidagar bara, redan vid tio över fem. Så det blir att stressa lite, men det är det värt! Måste säga att jag utnyttjar mitt gymkort nu för tiden i alla fall, duktiga mig :)

Dennis mår bättre, men nu har han börjat vägra ta medicinen! Han blir helt tokig när han ser sprutan, han som annars blir sur när han inte får mer.. Så då är det bara att vänta en stund tills hans panik har gått över.. Funkar att muta med saft efteråt också.. ;)

Vi var på bvc kontroll idag, Dennis var superduktig. Han fick inga sprutor, jag ville inte att han skulle ta dom nu, det fick han inte heller iof när han går på antibiotika. Han sa krokodil jätte fint och läkaren blevimponerad ;) Han vägen nu 11,9kg men var bara 83,5cm lång. Hon måste ha mätt fel. Huvudet hade heller inte växt sen sist, fortfarande 50cm, men inget att oroa sig för, hans kurvor är jättebra. Han sprang runt och visade sina färdigheter, snurrade, gick på tå, sprang osv. Han är så rolig ibland så man kan inget annat än att skratta!

Funderar på om jag ska gå på tentan på tordag ändå.. Hans omtentor brukar se PRECIS likadana ut som den första, så man kan ju alltid gå dit och kolla hur den ser ut. Sen kommer jag säkert skriva den ändå.. Ja ja vi får se.. Har inte tittat på böckerna sen i lördags..

Nu ska jag leta upp något att äta, hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0