1-a gången

Ja det var första gången som jag lagade en godkänd tre rätters middag, annars är det alltid något som blir fel ;-)
Men igår tyckte vi alla tre att den var god! Jag blev så mätt så jag orkade inte ens efter rätten.. Men det var ju nyttigt och bra att skippa den! Evve var iaf här i fyra timmar och vi tjötade och tjötade och tjötade. Mycket kul faktiskt, mer sånt! Hon drack ett glas vin, medans jag som kock hade druckit två glas under förberedelserna och senare två till maten. Men man får dricka när man är kock, det lärde jag mig på mit gamla jobb ;-)
Tog lite bilder så att ni kan få dregla lite och bli lite avis
image436
image437
image438
Ser gott ut va?

image440
Dennis fick mat av Evelina när jag lagade maten. Hon var en hejjare på att mata, inget spill eller kladd, bland de bättre bebis matarna jag sett ;-)

image441
image442
image443
På den sista bilden ser man riktigt vilken buse han är, det lyser rackartyg i hans ögon! Sen ser ni väl att han är såååå lik sin far! Än så länge ser man inte att han är min, ha ha

image444
image445
Jag satt i lugnan ro och drack ett glas vin i laungen. Helt plötsligt är det någon som försöker gnaga sig in! Men jag och E sa att han kan gnaga i 18år, eller 17½,  innan han får komma in och smaka på vuxen saft!

Idag ska det bli en långpromenad i det vackra vädret. Jag hade velat åka in på baby och barn mässan men jag vet bara att jag kommer att handla en massa.. Och det finns inget jag behöver just nu, ha ha. Så det får bli en promenad i stället och sedan är vi bjudna till svärmor på middag.

Nu ska jag slappa i i soffan och käka min morgon fibergröt med rivet äpple på!

Kommentarer
Postat av: cia

åhhh det såg gott ut! :) haha ja ett år får man vara sunkig.... jag joinar gymmet sen när jag flyttar till gbg! :)

2008-04-13 @ 13:05:57
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0