Semester i sikte!

Yes då var det fredag! I morgon går man på semster i fyra härliga veckor..!
Men först ska man bara ha städdag på fabriken, och det är precis lika hemskt som det låter.. speciellt nu när halva skiftet är borta på grund av "sjukdom".. Tror många tagit semster i förtid.

I onsdags var jag hos barnmorskan igen. Allt såg bra ut förrutom mitt blodvärde som låg på 104, oops. Så hon tog tillfället i akt att skälla på mig. Men jag mår inte dåligt av det och så länge jag och bebisen mår bra ser jag ingen anledning att stoppa i sig massa tabletter.. En liten järntablett då å då är väl helt ok.  Sen fick jag höra bebbens hjärtljud igen, och precis som sist så låg det på 144. En riktig mönster bebis är det då de ska ligga mellan 120-160. Men kan det bli annat med mig och E som föräldrar :-)

Tänkte lägga upp en lista efter varje besök med mina värden, inte så intressant att läsa kanske, men ändå :-)

Idag kommer mor och far för att hämta min bil, jag får magsår bara jag ser på henne. Hon har just nu körförbud då hon inte gått igenom besiktningen, men hur länge ska man orka med en bil innan man kör in henne i en bergvägg? Har under detta halvår bytt kopplingsats, olja, filter och avgassystem. Plus att någon idiot har snott min svindyra stereo och min stötfångare bak. Så nu får man lyssna på mobilen när man åker någonstans, coolt.. Och att hon ser ut som en halv bil utan stötfångaren då jag inte har köpt någon ny än för att de kostar 9000.. Man har andra saker att lägga pengarna på just nu.. Så därför ska hon hem till fina Långed och kurera sig under sommaren. Det är tråkigt då hon är fin att köra och går som ett skott annars!

Igår ringde jag även in hur vårat kök ska se ut i vårat nya hem. De kommer att bli riktigt nice!

Så idag när man kommer hem från jobbet, runt halv åtta så ska jag packa, för i morgon bär det av till värmen!

Nej nu får man snabbstäda lite innan päronen kommer.

Ha de gött så länge!

          
  Så het är man på jobbet, min kära saabina och baksidan av huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0