Midsommar

Ja nu är det Midsommar igen, som detta år ska spenderas hos mor & far i Dals Långed. Vi drar dit i kväll och tillbaka till götet igen på lördag. Det kommer inte bli så mycket firande, mest god mat och kanske en öl eller två, inte för mig dock.. Kommer bli första midsommaren på lääänge utan alkohol för mig, ovant!

Jag har lite dålig fantasi med att få ihop ett inlägg när det inte har hänt något särskillt.

Idag har man jobbat sin sista tidiga dag på 5 veckor.. Gött! Man blir lite sleten av att gå upp 05:00..

Bebben mår prima och jag tror han (är ju nästan säker på att det är en kille! bevis kommer snart, men än så länge kallar jag han för han :-) ) gillar Play It For The Girls med Danny Saucedo bäst av de låtar jag lyssnar på just nu. Varje gång jag spelar den på hög volym sparkar han som en galning!
 
Nej nu får jag packa lite, ska ta med 3 påsar med tacoskal och chips, sen 4 påsar med kryddor och andra santamaria prylar till mor. Man måste ju utnyttja företaget lite ;-)

Slänger in en bild på syster och hennes kille från studenten.



Ha de gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0