Första inlägget

Så nu har man äntligen fått tummen ur och fixat en blogg.. Sen hur duktig man kommer vara att uppdatera den är en annan femma..
Jag tänkte i alla fall starta en blogg med en del bilder, mest för att min familj ska kunna följa vårat liv framöver.

Vem är då jag?
Jo jag är en 22årig tjej som bor i Göteborg med min Sambo på hisingen. Vi ska ha en bebis i slutet av oktober och man känner sig redan stressad med allt som skall hinna göras..
Just nu bor vi i en två, men har köpt ett hus som är färdigbyggt och klart för inflyttning i slutet av januari. Det ska bli såå skoj att bo i ett hus med trappor och en liten gräsplätt. Är verkligen inte en lägenhetsmänniska..

Jag jobbar just nu i en fabirk som tillverkar taco skal. Har garanterat jobb fram till den 4e augusti, sen får vi se om jag får fast. Får jag det så går jag hem med havandeskapspenning i slutet  av augusti.

Nu är det snart semester och jag längtar som en galning! Första veckan drar jag och killen till Kroatien. Ska bli skönt att umgås i en hel vecka. Nu jobbar jag tvåskift och E jobbar väldigt mycket just nu.. Så när jag jobbar eftermiddag ses vi bara när jag lägger mej, men då sover han som en stock redan.
Sen blir det att han jobbar många helger då han har fullt upp. Så då passar jag på att jobba övertid och tjäna lite extra cash ;-)

Med bebisen går det bara bra just nu, jag går idag in i vecka 23. Magen växer lite för varje dag och jag hade tänkt att posta ett kort varje vecka. Den 9e juli ska vi få se vad det är för krabat som har bosatt sig i min mage. Då ska vi göra ett könsultraljud och även titta på underverket i 3d!
Men jag är ganska säker på att det är en liten buspôjk där inne.

Så nu har man skrivit sitt första, och förhoppningsvis inte sitt sista inlägg. Lägger även in en bild på magen från idag och en från första gången man kunde se att magen började växa, i vecka 14.

Ha de så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Den blivande monstern!

Härligt med en blogg att läsa.. ;) Pusspuss!

2007-06-21 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0