Har helt glömt bort att blogga

Hade glömt bort att jag börjat blogga igen, ha ha. Minnet är bra,men kort!

I helgen tittade jag på när E spelade match, de vann andra raka för iår, jippi! På söndagen spelade jag i B-laget, vi förlorade men jag var nöjd med mina poäng. Spelade första matchen med mitt nya klot. Sväng sväng!

Idag började jag skolan, så skönt att komma iväg och använda hjärnan några timmar. Har till och med börjat prata som Dennis nu för tiden, sluddrar på ord väldigt ofta :)

Min kära svärmor passade iaf D, har som sagt inte hunnit skola in honom än då han är sjuk.. Men nu hoppas jag han är på bättringsvägen! Sov bra natten till idag och har bara haft 38,5 i feber som högst. Så ska försöka med inskolningen igen ons-fre och hoppas att jag kan lämna honom på måndag.. Annars blir ett jäkla pusslande nästa vecka också!

Skolan ja, det var riktigt kul. Läser just nu vinkunskap med Ulf Wagner. Han som äger basement  här i stan. Han är grym på viner kan jag tillägga! Och jag kommer i alla fall bli ganska bra när kursen är slut.. :) Den håller på i 5 veckor, sedan börjar en ny kurs på 5 veckor och efter den är jag ledig i lika många veckor innan sista 5v kurs börjar. Nice nice! Jag och Dennis kommer ha riktigt mysigt då har jag bestämt, i vårvädret och allt!

I morgon ska min svärfars fru passa Dennis, hoppas det kommer gå bra. Han ser inte henne så ofta men han är inte svår med vuxna människor, värre med barn! Går det åt skogen (som jag inte tror att det kommer att göra) får hon ringa hem mig :)

Nu ska jag läsa igenom häftet vi fick, har redan gått igenom anteckningarna och skrivit rent i lite över en timme. Känns bra!

Just det, jag och syster hade premiär i korpen idag. Hon var jätte duktig!!! Hade jag spelat som jag gjorde igår hade vi vunnit.. Men jag verkade ha massa annat i huvudet.. eller så gör jag som alla andra bowlare och skyller på oljan ;)

Natti natti på er!

Ser förövrigt ut som en del hittat tillbaka hit, men ingen som kommenterar.. Förutom du då Maria!

Kommentarer
Postat av: Henny

Kul att du börjat blogga igen! Å kul att du trivs med kursen! Kramiz!

2009-01-20 @ 13:09:30
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Äntligen!! Kram

2009-01-20 @ 21:10:11
URL: http://ninnas.devote.se
Postat av: Maria

tja gumman!! vill sa snart som mojligt veta vilket VITT vin du rekommenderar till helgen... helst ett som inte ger en minnesluckor och baksmalla..... kram kram!!

2009-01-20 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0