guess who?

Ja gissa vem i familjen Halalkić/Lindqvist som har haft 39-40 graders feber sedan tidig morgon?

Mmm..Precis rätt, Dennis är sjuk IGEN!! Jag hoppas, hoppas och hoppas att det är på grund av de två övre kindtänderna som är på väg upp (eller säger man ner??). Skulle vara så skönt om man kunde få gå på alla föreläsningar på den här kursen.. Ni kommer väl hjälpa mig att hålla tummarna att febern går bort fortast möjligt? Helst redan i morgon..

Idag passade som tur var min kära svärmor D, så jag kunde gå till plugget iaf. Föreläsning om Italien och Spanien idag, mucho intressanto. He he.
Syster slutade samtidigt som mig så hon drog hem och avlöste svärmor och jag stannade i stan för att shoppa ny garderob! Det går snabbt och smärtfritt, nästan, att handla själv tycker jag. Blev dock lite jobbigt mot slutet, mycket folk, jag hade många kassar, tung ryggsäck och massa kläder att ta av och på hela tiden i provhytterna.. Men men jag är nöjd med mina köp, blev dock inte någon ny väska, får köra med rygga några dagar till. Orkade bara inte gå in i en affär till!
De jag köpte var:
En grå racemarin tröja, modell stickad, fast tunn
En vit peak performance collegetröja med huva
Ett par blåa jeans på Zara
Ett långt warp brottarlinne i skönast bomull
Ett par svarta Gina jeans
En mörklila tröja, samma modell som den övertsa fast från Zara
Ett par svarta finbyxor på Zara
En svart piké
En blå sleepover
En ljusgrå tunn, grovstickad tröja med trekvartsärm från Vero Moda
Och ett par svarta mockastövlar, ganska höga, fast med liten liten klack.

Oj oj det var visst en del! Är nöjd med min shoppingdag. Provade massor massor av kläder och skulle velat köpa mycket mer, men de var inte kläder i min stil. (tror dock att jag skulle vänja mig tillslut)
Men nu kommer jag i alla fall inte se ut som en luffs i skolan, fast en väska skulle jag allt behöva..  Kanske backaplan på söndag?

Nu ska jag se på nyheterna, sen ska vi se på spåret.. Å nej vi är inte 55+  ;)

Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska göra allt jag kan för att göra han feberfri. :) Jaaa backaplan på söndag låter mycket intressant!! :D

2009-01-30 @ 22:00:09
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0