Inte många ord från mig, i några dagar till

Är hos mor och far. PLuggar, äter, leker, pluggar, äter, pluggar, leker, pluggar, pluggar och kanske sover lite. Så är dagarna nu. Drömmer om chablis, rioja, sylvaner, champagne, dosage, gewurtztraminer osv osv. Gör allt för att klara min första tenta på mitt nya program. Nu jäklar, kanske man till och med kan kräva ett vg? Ska skriva ett referat också bara.. De får bli på måndag..  Nu i natt ska jag lära mig alla länder, områden och distrikt. Kan dem redan nu, men måste para ihop dem med rätt druva.. Inte lätt.. "minne, jag har tappat mitt minne, är jag svensk eller finne, kommer inte ihåg" är nog en låt jag kommer sjunga på i natt runt 3.. Nu är jag ju halvfinsk, så det var en dålig låt att sjunga på..
Oj oj nu blev det så där flummigt, osammanhängade inlägg igen..

I morgon ska jag iaf med mor, far och sonen min ut och grilla korv i snön, mysigt!!

Kort kommer e.t. (efter tentan)

Natti natt, för er lyllosar som ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0