Den som väntar på något gott..

Väntar aldrig för länge! Därför ska jag låta er vänta ytterliggare några dagar för ett långt inlägg. Det har nämligen varit mer än två helt kaotiska veckor. Men det viktigaste är att jag inte längre är gravid utan att den 6 september ville lille Dennis inte bo i mammas mage längre. Jag lovar att uppdatera med ett mils långt inlägg, måste bara skriva det i word först så att jag inte behöver skriva om det om datorn hänger sig. Sen hinner jag inte just nu heller då våran pojk bor på Östra sjukhuset pga vissa komplikationer och att han är för tidigt född, men bli inte oroliga allt ser bra ut. Men som sagt någon gång under veckan kommer hela historien om vad som har pågått sedan den 26 augusti. Håll tillgodo!

Kommentarer
Postat av: Per

Grattis.... wieee

2007-09-15 @ 14:00:37
URL: http://pedge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0