Det kom några paket på posten..

och jag blir galen! Jag har som sagt beställt en del saker. Bland annat mycket kläder till mig. Nu beställde jag massor för jag tänkte att då kanske något passar i alla fall, men nu passade allt! Så nu har jag beslutsångest.. Ska jag behålla alla eller skicka tillbaka nåt? Till saken hör att jag blev jävligt snygg i min nya stil.. He he får se vad jag beslutar i morgon.. Då kommer ett paket till.. Shoppoman kanske?

Idag var jag och Lina på baby öppet på Backas öppna förskola. Det var mysigt och vi pysslade lite. Jag älskar att pyssla men har så dålig fantasi.. Älskar att leka med för den delen.. Tur att D snart blir stor så man inte behöver skämmas av att leka, ha ha. I år kan man kanske säga "Jag? Nej Dennis ville absolut ut och åka pulka, men han sover i vagnen och jag var tvungen att prova hans nya racer pulka.." Ha ha vad tror ni om de?

Orkar inte skriva så mycket idag, är rätt trött.. Måste vara efter den feta kebab pizzan jag tryckte i mig förut.. Ja ni läste rätt, pizza idag igen! Helt sjukt, men jag är fortfarande så pisst på att jag inte får träna så nu skiter jag i allt vad nyttigheter heter.. Men jag kom i vart fall i mina gamla jeans och kjol idag så något måste ha hänt. Vågar dock inte ställa mig på vågen ;-)

Lägger in lite bilder i stället:

image101

Hoppas Tomten vet att D inte behöver mer mjukdjur i julklapp.. Ändå har han en i vagnen och en i sängen så han har en del ;-)

image102

Favvo positionen, rumpan i vädret och lilla gapet öppet.. Söt napphållare va?

image103

Man kan sova i soffan på förskolan..

image104

..eller i ormgropen. Man blir väl trött när man flirtar med tjejer med långt hår.. En dag äldre Ilean ville dock inte sova :-)

image105

Efter en lång dag somnar man gött bredvid pappa som bara skulle ta en fem minuters paus på sängen.. Mina fina pojkar :-)

Men nu ska JAG sova! D var lite cranky fram tills för en halvtimme sedan då han äntligen somnade.. Måste ha haft ont i magen, inte konstigt när man har flera dagars mat kvar i magen..

God natt önskar jag er mina TYSTA läsare.. Dåligt med kommentarer.. skärpning!

Kommentarer
Postat av: cia

behåll alla kläderna;) de e du värd! Va sa du om den 17 november?

2007-11-09 @ 12:35:23
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: Madde

Hihi.. De där med att sova med munnen öppen kan man ju undra vem han har fått de ifrån.. Ha ha.. Hur blir de med kläderna
nu då?! =) puss

2007-11-09 @ 15:42:23
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Maria

jag har kopt en julklapp till dennis! skit gulligt om jag far saga det sjalv. kommer mera snart... sa snart far du mer paket fran posten. kram kram

2007-11-09 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0