Tji fick jag..

Bara för att jag hade en jätte bra natt igår, så började det göra jäkligt ont i går kväll.. Trodde ryggen skulle gå av och att jag skulle få stå och sova..Men men jag börjar ju bli van så det är bara att ta två alvedon, värma vetekudden och lägga sig och bita ihop. Så nu har det blivit några timmars sömn, i intervaller såklart.. Man måste ju ha en varm kudde ;-)

Nu kommer jag leva i en skit stökig lägenhet i jag vet inte hur länge.. I dag kommer en snubbe som ska riva en vägg, sedan kommer några som ska spana in vårat badrum då det ska göras om.. Men när väggen väl ska upp igen och när badrummet är klart har jag  ingen aning om.. Skulle åkt hemhem om vi visste, men nu får man glatt vänta här och se vad som händer.. Inte lätt att bo på en byggarbetsplats.. Plus att jag är så trött på allt vad inredning heter, precis när man valt allt klart till huset så kommer E med fyra nya kataloger.. Men skönt ska det bli att badrummet blir klart innan bebben kommer, vi trodde det skulle bli gjort i oktober först!

Det där programmet ID på femman var ju helt värdelöst! Vi såg inte ens fram till första reklamen.. Pinsamt..

Nej nu är kudden åter igen varm så det blir en tripp till till sängen!
Ha en fortsatt trevlig natt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0