sommar sommar och sol


Before..



After! Väsrta coolingen. Måste bara hitta ett bra gele/vax som håller hela dagen. Nu ligger det ner efter nån timme, då är de inte lika snyggt ;) Han var helt vansinnig hos frisören. Hon försökte muta med böcker och kakor, men han var galen. Jag har aldrig hört honom skrika så! Men så hatar han också att tvingas sitta still.. Under en dag siiter han väl still i högst 15minuter.. Så ca en halvtimme hos frissan var jobbigt jobbigt!!

idag har vi varit ute hela dagen förut när han sov, då tog jag mig en tupplur jag med.. Vi har hunnit med att cykla, vara i lekparken, lekt här ute, cyklad med pappa på långtur, (medans jag käkade glass och läste tidning i solen), plaska med lite vatten, sprungit runt naken mm. Så roligt när man kan vara ute hela dagen. Dennis bränner sig inte så lätt har jag märkt, han blir bara fint brun. Kletar in honom med solkräm men den är kass, så jobbigt att den lägger sig som en andra hud, en tjock vit hinna. Får köpa en ny i veckan, med denna sr han ut som ett sandmonster om han sätter sig i sandlådan. :)


Nice stajl i gungan. Han är så rolig när man vill ta kort. antingen så vänder han bort huvudet och såger nej nej eller så ska han posa eller göra någon ful min.. Kolla här får ni se:
 


toker.. Säger man "du är allt bra tokig du gubben" Så svarar han TOKIIIII!!

Ja, han har bytt kläder några gånger idag.. Först var det kallt, sen varmt, sen svettigt, sen kletigt osc, tur man har mycket att byta med.. Måste köpa fler schorts bara.. Om man ska börja pott träna i sommar..




Plask och nakenfis. Han var så söt, han kunde inte sätta sig i gräset på bara rumpan.. De kittlade väl :)


Sandlådan är en hit, en mycket bra att ha sak!

I morgon ska jag, D och syster till slottsskogen på metros barnvagnsrullet. Får se om det är något att ha, men alltid skönt att komma ut! Måste packa ner en massa vatten i alla fall.

Nu ska jag se på robinsonfinalen! Hej svej







Kommentarer
Postat av: Janne

Varför har han den där jävla löjliga mössan på sig om du prompt ska visa hans arsel på nätet?

2011-07-16 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0