när man väl kommit igång..

så är det jävligt kul att skriva labbrapporter! Det tog dock 3,5 timma att skriva men det kändes som en halvtimma :)

Jag har klarat mig igenom den med busy week on den hära kursen! SÅÅÅÅ jävla skönt. Och jag har min kära svärmor att tacka för det. Hade fått hoppa av om jag varit tvungen att vabba denna veckan. Men trots att ungen är sjuk och jag börjar bli sjukare än sjukast ligger jag bra i tid med mina uppgifter. Funderar t.om på att åka in till skolan och lämna in min labbrapport i morgon fast den inte skall vara inne förrän på måndag bara för att. ;) Trots min tuffa vecka han jag få besök av vänner hemifrån. Alltid lika kul, fast jag var dock inte helt med, kändes som jag var någon annan stans, helt borta i huvudet och Dennis skulle bara jobba sig. Jag orkade inte skälla och tillrättavisa honom, han var så jäkla grinig redan och jag hade fullt upp med att se till så han inte rev ner hela huset.. Jag kommer inte ens ihåg vad vi pratade om??  sa vi ens något eller satt vi helt tysta? Ja ni fattar, i mitt huvud har jag mos eller något.. Det tar på krafterna att plugga som en galning, ha svininfluensa (ha ha säkert) och en trött, sjuk, grinig son. Ber om ursäkt flickor, ska skärpa till mig till nästa gång! :)

Idag hade vi litt.seminarium och jag fick väl ur mig några ord mellan mina extrem hostningar innan jag tillslut tappade rösten. Men skönt att ha det gjort, bättre att gå dit när man är as sjuk än att få en stor kompleterings uppgift.. NU ska jag i vart fall SOVA!! Hoppas hoppas hoppas att Dennis sover lika länge i morgon som han gjort den senaste veckan. Han har vaknat allt mellan 8:30 och 11:00 !!! Hoppas då på den senare tiden men det kan man väl glömma. Känner jag honom rätt så väcker han sin kära mor i ottan..

Hej svej från en flummig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0