hej hej

nu var det ett tag sedan man bloggade igen. har inte riktigt haft tid :)
Men lite bilder från hemhemma kan man väl bjuda på:



Att kasta sten i sjön vid stugan var gööör kul!



Ute hos tant Henny :) fick vi rabarberpaj och Dennis gillar verkligen Zeke.. 

 

Det blev lite fiske ute vid tjärnet också. Dennis var väldigt koncentrerad..Ha ha


Fast det blev visst lite trassel efter Dennis första fiske stund..


Han plaskade i vattnet som en galning och hade han fått hade han hoppat i och badat.. Galen!

Alla korten var tagna samma dag, i fall ni undrar varför han har samma kläder på sig ;)


Detta lagade jag och min grupp idag på matlagningen. Jag gjorde lammracks, gottigott! (måste även skryta om att jag var den ENDA i klassen som fick godkänt på labbrapporten! G++ fick ja, snål tant.. Men ingen annan fick alltså g, utan skulle komplettera, ha ha ha ha! De va nästan lite sura på mig, men jag har ju skrivit x antal rapporter i mina dagar..  slut på skryt)


Glass i solkskenet är fina grejer!


Städade lite i garderoben förut. Hittade 27 (tjugosju!!!!!) omaka strumpor.. Äter min tumlare sockar eller??!!


Det blommar lite i min rabatt i alla fall.. :)

I morgon ska vi till Partille på studiebesök, inte så kul men.. Nu ska jag skriva om klassiska maträtter på 6 olika köttslag..
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Henny

Vilken tjockis jag är.. ;) Tack för besöket, trevligt! Kramar

2009-05-25 @ 21:03:37
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: mor

oj oj det såg väldigt gott ut när blir man bjuden på den maten? kram

2009-05-26 @ 15:32:53
Postat av: mor

oj oj det såg väldigt gott ut när blir man bjuden på den maten? kram

2009-05-26 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0