det är mycket nu!

har inte tid att blogg nu. MYCKET MYCKET att göra i denna kursen, hur kan de lura mig så? De första tre kurserna var slappislapp, hur lugna som helst. NU ska man gå i skolan nästan varje dag, minst 6timmar, plus typ 10 stora betygsgrundande uppgifter! voine, voine.. Så inte mycket sömn för mig nu, har ju den förra kursens tenta om två veckor också.. MEN SEN är det SOMMARLOV!!! Så sjukt jävla nice, ska inte göra ett skit förutom att slappa och aktivera min son. Nu måste jag läsa 100sidor om kött och miljö, på DANSKA!! Tyck synd om mig lite iaf..
over and out

Kommentarer
Postat av: cia

danska....... uhh I feel sorry for u!

2009-05-08 @ 14:36:35
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0