ursäkta??!!

Glenn sitter och kollar på gamla bekanta på facebook:
 -Hon här, hon var inte snygg och ABSOLUT inte smart, men hon var den första att få barn!
E:- Ja de kan jag tänka mig!
Jag sitter och ger dem onda ögat..
G:- Vaddå, var du den första i din gamla klass eller?
jag: JAAAA!! 
E och Glenn ger varandra high five..
Jag surar resten av kvällen.. 
(hur kan man indirekt kalla mig dum och ful och sedan HIGH FIVE:a på detta?

Snart förbjuder jag min sambo (som inte friade på våran 3 års dag) att ta hem vänner.. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill bara saga att jag ar pa din sida!!!!!

Mycket daligt av dessa pojkar!!

Vi ska allt ge igen dock!! hi hi hi

2009-03-07 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0