Underbart vackert väder så här på kvällskvisten!

Trist väder på förmiddagen, vi slappade i soffan, läste böcker, såg på babblarna och spelade svampbob fyrkant på nickelodeon. (ok han är väl lite liten för dataspel, men han ville sitta i knät och då surfade jag in där och han tyckte det var kul att se på)
På eftermiddagen gick vi ut en stund, han hämtade sina skor hela tiden så tillslut gick vi ut. Då sprack det upp och solen tittade fram. Det har varit varmt i dag, runt 10-13grader i skuggan. Skönt, ingen mer snö nu va?

Gjorde första gympasset för i år, slet så jag höll på att spy, men hade bättre kondis än jag trodde. Kan väl inte vara bowlingen? Måste vara barnvagnsputtande och allt spring efter pojken.

Nu har jag nyss tryckt i mig 1/4 dels melon och ska se om det är något på tv. Heldag i skolan i morgon, stackars gubben får vara från 8-16:30 i lokalen..

Hej svej!

Dagens motion
55minuter spinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0