nu får det f*n va nog!

D sov hos syster. Vaknade halv tre och grinade till halv sju då hon fick nog och ringde mig. Jag åkte dit och hämtade honom. Tog en temp, i med alvedon och bums i säng. Ringa sjukvårdsupplysningen som säger åk in till läkaren! Jag ringde hem E, gick och spelade match (som vi vann) kom hem, åkte till Angereds vårdcentral, örinonflammation och halsfluss, penecillin, dubbel dos, dubbel tid.

Allvarligt? I cant catch a break! NÄR ska han vara frisk i en hel månad, eller ens två veckor? Ska jag behöva specialbeställa en stor plast bubbla som jag ska stoppa in honom i när vi ska gå ut? Är det inte meningen att jag ska klara av skolan eller vad är problemet! Nu åker E på kurs i en vecka i kväll också.. 25e är det tenta, SUCK! Den här kursen har jag inte hängt med på alls, har inte kunnat plugga och repetera så mycket då D velat ha min fulla uppmärksamhet när han varit sjuk. Denna veckan som kommer är jag ledig och skulle lämna D några timmar några dagar så jag kunde rå studera.. Nu blir det inget med de.. Och E kan inte ta honom från de att han kommer hem. Nej nu är jag fruktansvärt jävla trött på detta. Någon som har ett superduper immunförsvar att sälja till min sköra son?

Kommentarer
Postat av: cia

fan va jobbigt.... :S



vet du vad jag skulle göra....... "hokuspokus" vården...:) när inte läkarna hjäler er tillräckligt så.... haha man måste tänka utanför ramarna..:)

2009-03-14 @ 23:16:21
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Uschanemejen då! Stackarn! Kram från mig!

2009-03-16 @ 10:52:28
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0