Ni kommer inte tro era öron...

Min kära son, Dennis Raymond Halalkic, har idag gett mig gråa hår. Helt ärligt så tyckte jag att jag hittade ett vid tinningen förut. (får hoppas det var tandkräm eller något..) Jo min kära Dennis har idag fått sin TREDJE öroninflammation på EN MÅNAD! Man kan inte tro att det är sant eller hur? Tredje kuren penicillin på en månad.. 5, 10 och nu 10 dagar igen. Fast nu fick han dock spektramox och inte kåvepenin, den är mycket mycket bättre och han har fått den förut. Den tar verkligen bort alla slags öroninflammationer men man får den aldrig om man inte har upprepade inflammationer efter varandra. Så nu vet jag inte hur jag ska lösa den kommande veckan. Har föreläsningar mån, ons och fredag. Är febern borta till morgonen kan han ju dock gå till dagmamman på måndag. Beror på hur han mår, men redan efter första dosen ikväll var han pigg!

Han är så himla mysig nu för tiden, har sagt det förut men måste säga det igen.. Han ska pussas och kramas hela tiden. Han busar och ger en puss när han stoppat in nappen, skrattar så han kiknar när jag säger "fy det var ingen go puss, en napp puss!!" Då slänger han nappen och lägger sina händer på mina kinder och drar mitt ansikte mot hans så får man ett jätte go puss :-)

Nu ska jag se klart på robinson. E sitter nere och ser på den bosniska kanalen, bosnien möter, hmm, kommer inte på vilket land, i fotboll. I morgon är det bowlingmatch!

(Har jag förresten sagt att jag ska spela SM i bowling, ha ha ha, det du Maria, det hade varit något att se va? B-SM då såklart men vi i klubben ska åka till Stockholm och ha vårat Km under SM. Två flugor i en smäll :) Plus att det blir hotellövernattning osv. Trevligt må jag säga! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0