full rulle

En dos medicin och Dennis blev super pigg och har varit sen dess. Han vill knappt sova på dagen, hur han nu orkar då han inte är still i en minut. Jag är super trött, vet inte varför. Städar och donar här hemma, möblerar om lite gran och det blir jätte bra. Kul med lite variation. Men det är svårt att ändra i vardagsrummet.. Stora fönster som ställer till det.

Nu har jag tjatat och tjatat så kanske får jag gå dryckeskunskapen som börjar den 27mars. Det vore så skönt, så slipper jag den nästa vår. Den verkar mycket intressant också, samma upplägg och lärare som i vinkunskapen, fast nu ska vi prova likörer, whiskey och alla andra spritsorter. Mums mums!

Nej nu är det damsugning upp som gäller. Sen måste jag åka och handla städgrejer, alla medel är slut!

I morgon ska jag börja tentaplugga.. Inte så sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0