Oj va längesedan jag bloggade nu :)

Snabb resumé över dagarna som varit plus bilder:

Torsdag:
Lina och Ilean var här och käkade middag, sen lekte vi i lekparken ett bra tag. När de gick hem var farmor här, så då fick dennis fika igen! Duktiga jag tog inget :)

GI-kladdkaka, mumma!!



Mulet med regn hängande i luften, men D ska ha sina brillor på ändå!




Lek och bus i lekparken.


Kurragömma/skrämma barnen i labyrinten. Attans kul! De ville aldrig gå ut därifrån, jag tycker också det är askul, men man blir trött av att springa och gömma sig och sedan leta, smygandes, efter barn att skrämma. Ha ha.

På fredag spöregnade det hela dagen! Jag och D tog en snabb sväng till IKEA, annars var vi inne hela dagen. Hans regnbyxor låg hos dagmamman..

Lördag:



Avslutning på Liseberg med bowlinglaget. Lenny vann femkampen (efter MYCKET fuskande, är fortfarnade sur över det! :) ) Blev en tidig kväll, men jag, E och Lenny gick hem hit och snackade lite skit på altanen under "gasol värmaren".

Söndag:

Wiiie, på väg till Borås Djurpark!








Oj va kul D tyckte det var att titta på alla djuren. Vi köpte säsongskort, så nära att åka dit så resan går mot Borås fler gånger i sommar kan jag tänka! "Tiitta däääääj!!" var ord som användes flitigt.. :)

Måndag:
Hämtade syrran och drog till kungälv för att handla lite mat. Senare åkte jag och Dennis till Tuula för att ge en blomma och säga tack för det här halvåret! Vi var där i nästan två timmar och Dennis lekte så fint och är en utmärkt unge som alla skulle vilja ha ;)  Han fick en jättefin boll som nu är en favorit här hemma!








Oj oj va han sprang runt med dockvagnen!!! Tulla tyckte jag skulle köpa en till honom. Ja varför inte?

När E kommit hem drog vi ut på en cykeltur. Först till dammen för att mata ankorna sedan till en stor rutschkana för att åka lite.



Jag ÄLSKAR sådana här dagar. Dennis har varit som ett ljus hela dagen, så snäll och go. Skrattat och kramats, lekt och stojjat. Så kul att sommaren är här så man kan vara ute hela dagarna. Att ha sommarlov med sin son är underbart!!!


Så nu har ni fått lite update. Nu ska jag och älsklingen se på säsong tre av ITcrowd, så skön humor! Hej svej


Kommentarer
Postat av: ulla-bella

Hej hej! Nu har jag hittat till din blogg! Kul att läsa!



Vilken charmerande bild du har lagt in på mig ;)



Bollen ser ju ut som ett bowlingklot, klart det blev en favorit direkt! Han är så himla cool, den ungen.



Hörs snart igen! Kram!

2009-06-16 @ 10:37:36
Postat av: callo

Just de Ulla-Bella, här på min blogg tillämpas ingen censur, du får vara med vare sig du vill eller inte ;)

2009-06-16 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0