EN dag kvar...

Tentan gick la sådär.. Jag fick en annan tenta än de i klassen för att jag var fristående, mycket anåååjing! Men jag ändrade alla frågor, läraren kommer go bananas på mig. Men jag skrev på alla frågor att jag svarade på dem som att jag var restaurangmanager.. he he.
 i morgon blir det redovisning och party party på kvällen, nice! Skönt att lilla gubben kommer hem också, saknar honom. Herregud va kul vi ska ha i sommar, jag och min son!  (Och E också självklart) Om det är fint väder på söndag drar vi till liseberg, men det ser mörkt ut på väderfronten. Idag har det varit fint, men kallt! Nu lyser solen och det regar om vart annat!

Nu ska jag läsa igenom det jag ska redovisa i morgon, sen skall jag ställa bort alla böcker i tre, 3!!, månader. superduper nice! :)
Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0