Ny vecka, igen! Va fort det går!

Idag var det dags för andra veckan i skolan och Dennis första heldag hos dagmamman. Jag väckte honom sju i morse, stackarn han var så trött.. Men blev snabbt glad och käkade massor av gröt. Vi gjorde oss iordning och var klara redan halv åtta! Bara att leka en stund, ska lämna D klockan åtta nämligen..
Lämningen gick jätte bra, vi möttes utanför och de gick ut. De är ute mellan 8 och 11 på måndagar och fredagar.. brrr, kallt! Tur han har varma käder iaf.
Jag drog till skolan och var en halvtimme tidig! Men de får gå det med, han gå igenom lite anteckningar så det är ok. Vi hade våran andra vinprovning och det är grymt svårt!! Hur lätt är det att beskriva utseende, doft och smak för alla andra? Man kan dock aldrig ha fel, så det är skönt.
Efter tre timmar var det sags att åka tillbaka och hämta lilla sonen. Gick dock och handlade presenter till min sambo först, han fyller hela 26 på onsdag.  Dagmamman vill nämligen att jag kommer närmare ett så D hinner sova klart, och fast att jag tog god tid på mig kom jag tjugo i.. Tur var att han redan var vaken, han hade sovit på förmiddagen ute i vagnen.
Han blir såglad när jag kommer, springer och pussas och kramas och börjar vinka till de andra barnen innan han ens fått på sig kläderna!

Väl hemma var han sååååå glad. Bara sprang runt och skrattade, pussades och busade. Min goa pojk! Allt hade gått jätte bra under dagen och han hade käkat som en häst. När han är frisk gäller det att laga mat så det räcker, det finns inget stopp i pojken!

Han sov en stund på eftermiddagen, även jag.. Nice!

D tog en promenad med sin pappa och jag hämtade min kursbok som äntligen har kommit. Nu ska D sova och jag och E ska se på bones.

Hej svej!

(min "bildinläggare är fortfarande borta!! ska leta lite bättre någon dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0