Nu kom plötsligt bloggsuget tillbaka!

Måste vara för att det börjar hända lite nu. Dennis började med inskolning till sin dagmamma i går och jag ska börja skolan nästa vecka! Då kanske man kan få ner några rader då och då sominte bara handlar om vag jag och Dennis gör på dagarna!
Har suttit och läst igenom många av mina gamla inlägg nu, är inte trött och det var bara skit på tvn.. Om ni tyckte Dennis var söt när han var pyttis ska ni se honom nu! Han är en rent av snygg snart 1,5 åring, ha ha. 
 
Titta bara här på coolingen, han gick runt med sin ryggsäck här hemma innan vi drog till dagmamman


Väl där sprang han runt i en bollhall med 17andra barn och kastade bollar och tittade nyfiket på vad de andra gjorde


(jag vet, håret är jätte långt nu igen! Ska till frisören på torsdag, förhoppningsvis sitter han lite mer still denna gången!)


Väl hemma kan man sitta i sin stol och slappa i långkallingar!

Ja detta var bara ett litet kort inlägg, men har som sagt fått upp suget igen. Ska skriva när tid finnes! Dennis sover ju bara en gång på dagen numer och det kan vara allt mellan 1-3 timmar och då har man fullt upp med annat. Jag blir ju pigg runt halv tio på kvällarna, men det får det snart bli ändring på när man ska börja gå upp i ottan, eller inte så tidigt runt sju halv åtta...

Natti natti för idag och hoppas mina läsare hittar tillbaka hit! (det har varit några tappra läsare som tittat in varje dag sedan jag "la ner")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0