ingen skola idag.. :(

Dennis blev inte frisk till idag. Bara för mig att stanna hemma. Tråkigt då vi hade vinprovning med spanska och italienska viner idag. Men då missar man inte så mycke annan information, men ändå!
Dennis är så grinig så grinig. Gör väl ont i tänderna antar jag, eller i tandköttet är väl mer korrekt.. Han hostade en halvtimme i natt stackarn, men han somnade på mig i fotöljen. Vaknade vid halv åtta och jag fick tom i honom en hel portion gröt! Längesedan han käkade nu! Till lunch åt han en halv portion och sov sedan i tre timmar. Bra för mig som kunde plugga lite.

Idag fick jag datum för farfars begravning. Självklart samma datum som vi har projekt redovisning och litteratur seminarie! Mailade dock Wagner och han tyckte det räckte att jag skrev ett bok referat och visade vad jag hade gjort i våat grupparbet. SKÖNT! Hade inte varit kul att behöva göra det nästa år, hatar ändå att redovisa inför massa folk, plus att det skulle vara i 20 minuter. Så nu slipper jag vara nervös för det. Referatet ska jag skriva i helgen, eller så fort jag fått word, så det är klart.

Idag är det korpen i bowling. Hade en skithelg med bowlingen så den glömmer vi fort, ska inte spela så mycket nu i vår.. Är inne i en djuuuuuuup svacka..

Nej nu är det en stinkbomb här bredvid mig!

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0