inte helt hundra

nej jag är inte riktigt kry. hatar att ha ont i halsen.. För då kan jag inte snusa.. Och kan jag inte snusa så får jag fruktansvärd huvudvärk! Så kan jag inte ha det.. Så nu snusar jag, om än väääldigt korta stunder.. Vilket leder till att jag får sår under läppen när det bara kommer "förska" snusar hela tiden.. De fräter bra märker jag.. Vilka problem man kan ha!
Nej men jag är matt i hela kroppen och hostar sådandär äcklig torr/ret hosta. Stackars stackars mig.
Varit i skolan idag ändå, gjort klart pp inför redovisningen. Käkat god lunch och kopierat tentor.

Kom hem till en väldigt glad och sandig pojk som var utomhus med min kära syster. Hon hade äntligen fått honom att åka rutschkana! När hon gick följde vi med till lekparken och jag och D började åka. Han ville inte sitta i mitt knä utan skulle åka själv. Fast eftersom han inte är som alla andra, skulle han inte åka som alla andra. Utan han skulle åka baklänges, på mage, fast på knä om ni förstår? Det var roligt må ni tro!

E har varit i "kval hallen" och tjuvtränat med laget idag. Ska bli kul att se om de klarar sig kvar i tvåan.. Återstår att se på söndag!

Jo just det, fick VG på mikrobiologin, ganska bra jag ;)

Nu ska jag snart lägga mig, ska bara försöka fixa barnvakt till D i morgon, vi hade tänkt gå ut å käka.
Natti natt

Ingen motion idag, sjukling.

Ska inte skriva matdagbok mer, ingen som bryr sig ändå. Räcker att jag skriver i min egna bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0