ingen whiskeyprovning idag..

idag fick vi stanna hemma. jag hade/har skitont i halsen och huvudet. Dennis var inte helt hundra han heller. Något är fel på honom, han somnar sju, vaknar sju-åtta och sover 3,5 timme på dagen. Då mår han inte bra, men stackarn får inte behålla någon näring heller då allt kommer ut direkt.. Så idag har vi slappat, jag pluggade järnet när dennis sov alla sina timmar, sen har vi läst böcker, läst böcker och läst böcker..

nu ska jag skriva lite om koskenkorva, i morgon måste jag till skolan och göra fördigt våran redovisning. hej svej


Dagens motion
1,5 timme bowling, med host attacker

frulle: smoothie
lunch: fiskgratäng och sallad
middag: callos burgare
kvällsmat/fika: ½påse ahlgrens husvagnar, ½ mjölkchoklad kaka och en varm oboy. hhhuuuaaa... men är man sjuk måste man få tröstäta lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0