hemhemfärd och tjejkväll

Har precis kommit hem från en tjejkväll i sköna billingen. Mycket god mat och sällskap!
I morgon verkar det som om det blir en fika med många av brudarna, trevligt!

Hemfärden gick bra, D vaknade som vanligt i Uddevalla men var tyst så länge man spelade "rockstar" på hög volym. Hunnit med en sväng i lekparken men D vågade inte åka rutschbana idag heller..  En liten fegis har jag fått..
Nu ska jag sova gott på min medhavda kudde! (va sur E kommer bli på söndag när han märker att den bästa av  våra 9 kuddar är borta ;) )

Natti natti (tack till pregnento Henny som körde mig hem!!)
(bilder kommer senare, segt internet i skogarna... )


Frulle: Swebar målt. ers.
Lunch: bigmac, liten cola
Middag: Mega mycket plockmat hos Jenny, det mesta frukt och grönt dock :) gott gottigott gott
Kvällmat: 1,5 flaska rödvin, inte så bra kanske, men gott det med :)


Dagens motion
30min spinning
30 min core

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0