Debut mm

Igår var jag, Dennis och syster i Frölunda bowlinghall för att titta på E när de spelade match. Tyvärr så förlorade dem, men kul att titta iaf. D sov en stund i allt väse, sedan käkade han mos och korv. Så skönt nu närman inte behöver ha med sig burkar med mat överallt, han kan ju äta nästan vad som helst. Han har haft lite febere men idag var den borta. Lite snorig och småseg men annars lika glad som alltid.

Idag spelade jag min första riktigabowlingmatch!Har spelat i korpen innan, men nu har jag bara gjort två träningar sedan jag var gravid..Så man är inte på topp, men Ehade tydligen löst licens påmig och UK tjatade om att jag skulle spela i b-laget för det var kort om folk..Efter att han tjatat sedan i onsdags gick jag tillslut med på de. De kunde inte kräva så mycket av mig, herregud två träningar på 1,5 år! Men jag och min spelpartner tog två banpoäng så jag är nöjd, mina siffror var inte de bästa, men jag var i alla fall med! Det var så kul att spelamatch igen, iof inte sådan match jag är van vid.. Jag var lite nervös innan, men man har ju spelat lite matcher i sina dagar så man vet att de går över direkt domaren blåser i pipan, fast i bowling finns det ju ingen domare.. Så nervositeten försvann efter första slaget.. Ha ha.

Efter matchen åkte jag hem och hämtade D och vi åkte till Jack på kalas. Han fick en jätte fin bokav oss. Den handlar om Jack från Göteborg och hans två kompisar Dennis och Ilean ;-) Jätte rolig när deras namn är med!

Nu på kvällen tvättar jag lite, sååååååå mycket tvätt mina två pojkar gör, det är helt otroligt! I förrgår bytte jag kläder FYRA gånger på Dennis. Var det inte matkladd så var det glass eller genombajsning.... Så det är änna tur att han har sin stora garderob..

Imorgon kommer min farmor och sambo hit en sväng. Roligt. I veckan ska jag till ÖF med Lina, leka med Linda och kanske se på hennes nya lya. Ska även träffa min vän Maria, som jag inte sett på 1,5 år! För hon drog till USA  bara sådär och har inte ens träffat min pojk ;-) Men det ska det bli ändring på nu. Ska hålla kvar henne i Sverige så länge jag kan. På söndag blir det Liseberg med mor, far och syster. Kanske kan övertala E att följa med också.. Men annars inget planerat, ha ha

Men nu ska jag skruva upp värmen i topp i hela huset, var 17 grader när jag vaknade i morse! Fick nästan blåa läppar och tår..  Dumt med golvvärme för det tar så lång tid innan värmen kommer i gång..

Sedan ska jag SOVA! Är så trött. Natti natti



Otroligt att han varit så här liten.. Fast på dessa korten skulle han inte ens vara född egentligen, de är tagna 19oktober och hans BF var 21. Nappen är så stor så nästan hela ansiktet skyms och kläderna har storlek 40!! Nu har han 86, helt sjukt. ha ha ja ja bara en liten återblick, hade inga nya bilder. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde en sak som du ska göra, du ska ju med mig på rekryteringsmässan på torsdag mycket viktigt! :)

Kram

2008-09-14 @ 21:19:27
Postat av: carolina

åh, så liten han var, vad man glömmer snabbt att de har varit så små och sköra. nu är det annat av våra boys, hihi. en dag är de större än oss t.o.m:)

tänkte sätta mig och redigera se småsnuttar med film jag har på ilean till en liten 1 års film och lägga upp på bloggen. var man tvungen att lägga ut det på youtube innan man kunde lägga upp det här, eller hur var det?

sov sött honeypie!

kram.

2008-09-14 @ 22:35:21
URL: http://smalandrockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0