tjo och tjim när moster matar!

När syrran matar Dennis så är det ingen ordning.. Då sitter han inte fint och äter lugn.. Då ska de stojjas och stimmas, klappa händer, vinka så fort man kan, ibland med båda händerna, göra tittut HELA tiden! Han skrattar så mycket så han knappt får i sig någon mat, det tar en halvtimme att käka upp en portion. Men roligt har dom, så jag låter dem hållas!
Tog några kort på hur det kan se ut idag:




Dessa är inte tagna under en minut utan utspridda under halvtimman.. Oj oj, det är en upplevelse att se ;-) Filmade dem när han åt gröt, madde skrattade tillgjort, Dennis fick då fnatt och skrattade så han kikna! Ha ha va nu de var för roligt. De är så härliga de små, inte så svåra att roa!

Idag har vi inte gjort så mycket, handlat ingridienserna till tårtan och maten, varit i lekparken en sväng och slappat här hemma. Några kort på när busungen leker:



Jag överdriver inte om han kryper igenom den här tunneln 15ggr per dag. Ibland kan han sitta där inne en bra stund. Roligast är när man låtsas leta efter honom, eller när man ropar "nu kommer jag och tar dig!" Då blir det fart på krypningen vill jag lova!

Läragå vagnen har han gått med nu i några månader. Han börjar bli bra på att vända den själv, även fast han oftast måste sätta sig på rumpan för att komma ut från en vägg, eller så ropar han på mig!


E är på kräftskiva idag, jag bad honom att smussla med några hem till mig. Men det var tydligen på Fiskekrogen, så inte så bra att sno med sig mat från en restaurang kanske..

Nej nu ska jag se lite på tv, Hells Kitchen har final idag ;-)


Kommentarer
Postat av: Syster/Moster

Hihi hur han ser ut vem är dem som matar han om jag får fråga. haha. Jag och Dennis är proffs på att äta/mata. Har haft en mycket rolig dag iaf..

Kram

2008-09-04 @ 21:43:07
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0