shoppa shoppa shoooooppa!

Igår visste vi inte vad vi skulle hitta på. Men tillslut åkte vi till babyproffsen och nids4kids och shoppade lite prylar till D. Det blev en hakklapp med texten "Jag frågar mormor och morfar om pappa och mamma säger nej" (känner på mig att den kommer att stämma rätt bra in i framtiden), ett svart silikon underlägg i form av en bil, ett par vantar, en ratt till vagnen, en jättekul sköldpadda till badet och en spegel till bilen så jag ser vad han pysslar med i baksätet. Sedan beställde jag en bricka till hans matstol. Hittade även en städsvamp till mig som skulle fungera på våran kyl och frys. Det har varit helt omöjligt att göra rent dem! Det blir stora fula ränder hur man än gör och vad man än använder för något. Det är inte vanligt rostfritt stål utan det är även "borstat".
en nu provade jag svampen och den fungerade helt ok.

Senare på kvällen skulle jag bowla. D hade sovit fyra(!!) timmar under dagen i två omgångar så han skulle orka vara i hallen till 20:00. Han somnar normalt vid 19, men igår fick jag väcka honom från sin eftermiddags lur vid 18 för att vi skulle gå.. Jag kan inte säga att jag bowlar bra, men har bara gjort två träningar på typ 1,5 år. Så jag kommer snart igen! D var snäll hela tiden i hallen men blev lite rastlös tillslut så vi gick hem.

Jag och syster kollade på idol och vem kan slå filip och fredrik. Helt ok program, sedan skulle vi sova gott, trodde vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0