Riktigt höstväder och psycho dröm..

Fy vilket väder att vakna till! Helt grått, blåsigt och spöregn.
Nu sover pojken en stund, för sedan bär det ju av till stan och castingen! Har drömt massa konstigt inatt, som att när vi kommer in till castingen säger de åt oss att dra igen. "Hur kan du komma hit med en unge som har ärr, långt hår så han ser ut som en tjej, PLUS att han har ett stort märke på axeln från en tbc spruta!" Så fickjag värsta utskällningen.. Men då drar Dennis igång och charmar alla! Han visar alla sina konster och ler sitt finurliga leende hela tiden. SÅ det slutar med att han blir reklamfilmens stjärna! Ha ha ha ha, är jag sjuk eller vad är det för fel på mig? Ha ha, ja det återstår att de om några timmar om drömmen stämmer.
Nu ska jag göra mig iordning.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hejsan! Hur gick det för lillen idag då?

Ha det gött

2008-09-30 @ 18:51:31
URL: http://carinspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0