Öppna förskolan

Idag åkte jag och D till öppna förskolan i backa redan vid nio. Lina och Linda kom de också, fast lite senare. :-)
D var somvanligt en duktig pojk utan gnäll. Han leker så fint. Bara tittar så jag finns kavr då och då. Har jag flyttat mig till ett annat ställe tittar han runt tills han ser mig och leker snällt vidare. Vi var där till halv tre idag! Dagen gick väldigt snabbt, men den var rolig.

Har även skickat iväg min urban jungle idag.. Lite sorgligt, ha ha. Men är som sagt grymt nöjdmed den jag har nu.

I morgon blir det ettårs kontroll på BVC. Snälla Lina ska "vakta huset" närvi ärborta för Nibe kommer och lagar värmepumpen samma tid som vi ska till farbror doktorn.

Nu blir det slapp i soffan!

Kommentarer
Postat av: carolina

näe, nu är vi kassa på att blogga igen;)

2008-09-27 @ 12:07:33
URL: http://smalandrockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0