Ny vagn inhandlad!

Igår köpte vi den röda britax vagnen med fyra hjul, den är så fin och jag är jätte nöjd. D tycker det är hur bra som helst att kunna sitta på ett plant underlag.

Vi tog en promenix till bowlinghallen igår kväll. D somnar prick klockan 19 varje dag. Men träningen börjar kvart i sju.. Tycker att han kan vara uppe lite längre en dag i veckan, men för två veckor sedan gick det inte. Då fick E gå hem med Dennis lite över sju och jag fick bowla vidare. Vi gjorde nu ett nytt försök igår. Han var trött redan på ditvägen så jag tog med hörselskydd i fall han skulle somna innan, så han inte blev väckt av allt stoj och stim i hallen. Men han somnade icke! Men han var så snäll där nere! Tjatade, drack festis, log åt allt och alla, kröp runt och ställde sig upp längs främlingars ben osv. Han var så duktig! Kom hem lite efter åtta, borstade tänderna och bums i säng, somnade så fint. Det var faktiskt roligt! Tråkigt om jag och E bara ska kunna bowla varannan vecka för att D inte orkar vara uppe en timme längre.

Dennis har aldrig varit så gosig, han tycker inte om att bli buren och sedan vi hade en dispyt och bråkade en hel dag för någon månad sedan lägger han inte ens sitt huvud mot min axel när han är trött. Tills förra veckan! Oj oj oj va gosig han är nu! Vill kramas hela tiden, ger eskimopussar och somnar på min axel när han är trött. Just den känslan, av att stå och gunga lite, med ens sons huvud på sin axel helt stilla, är den bästa känslan i världen! Han känner mina hjärtslag och jag hans. Underbart!

Nu sover han sin förmiddgaslur, men först han han med att dra ner gardinstången så att glasbubblan längst ut gick sönder.. Han blev jätterädd, som alltid, av höga ljud. Men bara att kramas lite så lugnade han ner sig och somnade på min axel ;-)

Ska käka lite frulle nu. Over and out!

(kul med lite kommentarer!)

Kommentarer
Postat av: Lina

den är verkligen SÅ jäkla snygg den nya vagnen, bra val med rött!!!:)

kul att du börjat skriva så ofta nu! jag gör så gott jag kan, jag med, men jag har en hel del att ta igen ff.

vi har födelsedagsfest här idag, Ileans moster, kusiner och mormor är här. han var så trött när de kom så vi käkade bara och öppnade presenter, sen fick han lägga sig. han fick en brio-lära-gå-stol och två paket duplo, så nu har han lite att greja med:)

när han vaknar blir det tårta, jag stod och bakade den inatt. ska göra en likadan ikväll som ni ska få smaska på imorn när ni kommer. ska bli mys!!!

Stor Kram och ha en fin dag, trots skräpvädret:)



2008-09-04 @ 14:55:28
URL: http://smalandrockar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej, det var bara jag igen...:)

Kollade lite på blocket... det låg ute en UJ för 3500 kr som jag tror oxå är en designers-vagn.

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17944202.htm?ca=15s

i o f s så ingick inte åkpåse, men ändå, rätt mkt billigare än vad du la ut D:s för. sänka priset lite kanske?

haha, bara för att jag lägger ut allt jag äger o har för 1 kr.

kram.

2008-09-04 @ 15:06:12
URL: http://smalandrockar.blogg.se/
Postat av: Anonym

eskimopussar, är det med näsan :)?

2008-10-12 @ 14:02:31
URL: http://madelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0