Måndag och tisdag

I måndags shoppade jag lite på backaplan, köpte lite på lindex till Dennis, med hans present kort. Sedan tog vi med oss madde till stan för att hämta ettårs korten. De blev såååå fina. Har tagit kort på dem med kameran, inte så bra kvalité, men ni kan få kika på några:






Så fin han är, eller vad säger ni? En liten fotomodell..

När E kom hem gick han och D till lekparken och busade. Jag såg klart på något på tvn, sen gick jag efter.

Roligt att krypa runt i regnställ i dyblött gräs!

Kvällen blev lugn, såg några avsnitt PB med E.

TISDAG

Min kära sambo drog till Norge med jobbet. Han kommer hem på torsdag. Så min syster flyttade in för några dagar. Vi åkte och lämnade min bil till verkstaden tidigt. Sedan kom Lina och Ilean på besök. De lekte lite och käkade innan vi tog en långpromenad till Lindex vid eriksberg. Jag handlade nästan upp presentkortet.. Lina och Ilean åkte hem och jag och syster tog bussen till backaplan.. Var tvungen att handla upp resten av presentkortet.. Så nu hade jag handlat upp 1000kr till D på två dagar.. Jag som hade handlat helt ny garberob för bara två veckor sedan för typ 2000. Så nu har han kläder min lille man. Fast det har han aldrig haft brist på iof.. ;-)

Jag och syster käkade pizza och slappade framför tvn hela kvällen. På onsdag tänkte vi gå till ÖF här i lundby om det har öppet. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Henny

Så söt han är..

2008-09-10 @ 16:15:46
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: cia

fina kort! :)

2008-09-14 @ 15:54:40
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0